Nickname.co.il- מתנות אישיות מקוריות לילדים

שאלות נפוצות

למה דמות הגיבור הראשי (הילד/ה) אינה מופיעה באיורי הספרים האישיים?

כל ילד הוא יחיד ומיוחד ולא דומה לאף אחד!

ומכיוון שאיננו מכירים את ילדך ולא יודעים כיצד הוא נראה- גבוה/מתולתל/שחרחר/בלונדיני/מנומש ועוד מאפיינים רבים אחרים, בחרנו לאייר את הספרים מנקודת מבטו של הילד, הגיבור הראשי.

למה לא ניתן לשלב את תמונת הילד?

ילדים גדלים ומשתנים מהר, ואנחנו חשבנו שתרצו שכל מוצר בו תבחרו ילווה את ילדכם תקופה ארוכה, גם אחרי שיגדל...

האם ניתן להזין כל שם באתר?

בהחלט, שימו לב שקיימת מגבלה של 8 תווים ברוב המוצרים. המוצרים היחידים בהם ניתן להקליד שם ארוך יותר הינם שלטי-דלת ומחברות יוקרתיות.

האם ניתן לכתוב את שם הילד בשפות נוספות, מלבד עברית?

כן, בשמחה! השפות האפשריות הן עברית, אנגלית וערבית.

מה עלות המוצרים?

מחירו של כל מוצר, וכן המפרט הטכני שלו (מידות, צורת אריזה וכו'), מופיעים כאשר מקליקים על הדגם המבוקש.

אנו מעניקים מחירים מיוחדים להזמנות כמותיות (רכישת מוצר מסויים בכמות של 20 יחידות ומעלה), אנא צרו קשר טלפוני עם שירות הלקוחות לקבלת הצעת מחיר מסודרת.

האם יש לכם הנחות בצורת קודי קופון, וכיצד משתמשים בהם?

מדי פעם אנחנו יוצאים במבצעים ומעניקים הנחות בצורת קודי קופון.

ניתן להזין את קוד הקופון שקיבלתם באזור המיועד לכך בסוף עגלת הקניות שלכם. ניתן להזין רק קוד קופון אחד בכל רכישה (בכדי למנוע מצב של כפל מבצעים), אך אם ברשותכם מספר קודי קופון למספר מוצרים תוכלו לממש את כולם: פשוט, הזינו אותם כ"הערות לשירות הלקוחות" והתקדמו בתהליך התשלום. בסופו בקשו "חיוב טלפוני" ואנחנו נתקשר אליכם לאחר הסדרת הסכום הסופי של ההזמנה שביצעתם!

מתי אקבל את ההזמנה שלי?

מהרגע בו קיבלת את הודעה לדוא"ל שלך כי ההזמנה נשלחה, יש להוסיף את ימי העסקים בהתאם לסוג המשלוח שנבחר על ידך -

דואר שליחים - כיום עסקים אחד

דואר רשום/רגיל - בין יומיים לשבועיים, כתלות בפעילות דואר ישראל

מה הן אפשרויות המשלוח והעלויות?

כל המוצרים שתזמינו יישלחו במשלוח אחד - עלויות דמי טיפול ומשלוח, כולל מע"מ הינן:

  • דואר רשום - 19 ש"ח

  • דואר רגיל - 10 ש"ח (שימו לב, משלוח בדואר רגיל אינו מבוטח, ולכן לא נוכל לפצות את הלקוח על אובדן או נזק) - אפשרות זו תקפה רק לחלק מן המוצרים באתר

  • שליחות עד הבית - 49 ש"ח (השליחות תמסר עד לשעה 16:00)

  • איסוף עצמי - חינם

לתשומת הלב: במידה ומשלוח שיצא ממשרדי "ניקניים" בדואר רשום חזר עקב מתן כתובת לא-מלאה/שגויה ע"י הלקוח, או שהמשלוח לא נאסף על ידי הלקוח אחרי 2 קריאות מהדואר, ישלם הלקוח 15 ש"ח כולל מע"מ עבור משלוח חוזר, או שיגיע למשרדי "ניקניים" לאיסוף עצמי ללא עלות.

האם ניתן להזמין מהאתר ולשלוח לחו"ל?

ברורררר!!! רק ציין בהערות למשלוח לאן ואנחנו נטפל בשאר.

עלויות המשלוח יהיו בהתאם למחירון לדואר ישראל ובתוספת דמי טיפול ע"ס 20 ש"ח.

מהיכן ניתן לאסוף את המוצרים (איסוף עצמי) ובאלו ימים ושעות?

אנחנו נמצאים בא.ת. מערבי חדש ראשון לציון, ברחוב השר שפירא 4 - בית מסוף, קומה ב' יחידה 8. לחץ כאן לצפיה במפת הגעה אלינו.

ניתן להגיע לאיסוף עצמי בימים א'-ה' בין השעות 8.00 ל- 17.00. בימי שישי ובערבי חג אנחנו מעניקים שירות לקוחות טלפוני בלבד, כך שאין אפשרות להגיע לאיסוף עצמי בימים אלו! לאיסוף עצמי בימים ובשעות חריגים יש לפנות ולתאם מול שירות הלקוחות 03-6339955.

האם המוצרים עוברים בקרת איכות?

כן, בוודאי! כל המוצרים שלנו נעשים באהבה גדולה ומוקפדים בפרטים הקטנים.

ומה לגבי אחריות מוצר?

כל המוצרים שלנו מגיעים עם 100% אחריות ריגוש. אם המתנה שרכשת אצלנו לא העלתה חיוך, פנה אלינו.

בכל מקרה של בעיה, הרגישו חופשיים ליצור עימנו קשר: info@nickname.co.il , ונעשה הכל בכדי שתהיו מרוצים.

יש לך רעיון מגניב למוצר/עיצוב שלא מצאת באתר?

נשמח שתשתפו אותנו ב- info@nickname.co.il